Det gör redan ont.

Från och med igår lever jag med hjärtat så långt upp i halsen att det är svårt att andas. Från och med igår så känns det som om jag har en nära vän som är döende. Just precis så känns det just nu.

Jonas Nordqvist var ska du nu ta vägen?

Mitt hjärta slår hårt i bröstet- ångesten är stor. Ska Jonas, en av de förlorade sönerna, återvända hem eller ska han bli en i raden av spelare som förloras till laget i öst?

Brynäs lockar med elitseriespel och gamla vänner. Hockeymässigt så ligger Leksand i lä, jag kan försöka muntra upp mig med tankar på Nordström och Prestberg som kedjekompisar, men det hjälper föga. I Gävle har Jonas många gamla vänner från tiden i Leksands juniorlag samt Magnus Kahnberg som tydligen ska ha blivit en god vän till Jonas. Nej, Leksand har tyvärr inte mycket att sätta till. Inte mer än hembyggd, norra stå, ett jävla drag kring hockeyn och antagligen lite bättre betalt(?).

Jonas - Kom hem, vi börjar om igen...

Lyckas Kjellberg med detta så är han redan kung.
Nytt SMS från 72500 'LIF News' - NU!

Nehe

Nu?

Nu?

Helvete vad tid det tar... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0