Mikael Fahlander

Mikael Fahlander, Örebros sportchef och division 1 bloggare på hockeysverige.se, är en av de mest spännande bloggarna som kan hittas i hockeysverige. Men frågan är hur länge han kommer att kunna fortsätta?

Jag vet inte hur andra sportchefer ser på honom, men jag skulle nog anse att han vore en glappkäft om jag satt som konkurrerande sportchef. Diskutera andra sportchefers arbete och avslöja rykten och annat smått och gott - som jag tycker är underbar läsning - ganska vitt och brett, kan inte vara populärt. Kommer de andra försöka ta honom i örat nu när Mikael och Örebro letat sig höra upp i seriesystemet?

Mikael rör om - det är bara goda nyheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0