Händelselöst? -Javisst!

Usch vad det händer lite i hockeyvärlden ju nu. Tomas Surovy lämnar LHC är inte någon överraskning, ett väldigt slöseri att ha honom i tredje eller fjärdekedjan. Mitt största problem för dagen är Leksands senaste nyförvärv...

...namnet är nämligen alldeles för långt, nu handlar försäsongen om att ge Jean- Luc ett bra smeknamn. Det blir en spännande resa men hittills måste jag påstå att förkortningarna varit i fantasilösaste laget: JLGP eller GP har varit de mest gångbara. Jag har aldrig heller varit speciellt kreativ att hitta på smeknamn på någon. (Jag blev för övrigt väldigt nöjd med mitt smeknamn på tränardoun i tidigare inlägg "Leif- Christerz", på den nivån är det...)

Förslag?

Kommentarer
Postat av: D-L

Läste "Stor-Pjär" någonstans, inte helt smidigt att använda men ändå hemvävt och halvkul...

2009-07-23 @ 10:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0